مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-18دانش

ربات انسان نمای دانشگاه ایلخچی سه مقام جهانی کسب کرد


رییس دانشگاه آزاد واحد ایلخچی گفت: عمده افتخار آفرینی این واحد در حوزه رباتیک است که ربات انسان نمای دانشگاه نام آرتین سه مقام جهانی در رقابت های بین المللی ربوکاپ را کسب کرده است.

- تبریز-رییس دانشگاه آزاد واحد ایلخچی گفت: عمده افتخار آفرینی این واحد در حوزه رباتیک است که ربات انسان نمای دانشگاه نام "آرتین" سه مقام جهانی در رقابت های بین المللی ربوکاپ را کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد تقی پور ظهر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: رشته های کارشناسی و کاردانی واحد ایلخچی شامل حقوق، حسابداری، تربیت بدنی، آموزش ابتدایی، برق، مکانیک، عمران، کامپیوتر، شیمی، هنر و مقطع کارشناسی ارشد شامل رشته های مهندسی برق، تربیت بدنی، شیمی، مکاترونیک و حقوق است.

وی با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی از سال 1383 راه اندازی شده است، گفت: هم اکنون 1 هزار و 500 دانشجو در 70 رشته تحصیلی و در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته _ ناپیوسته و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

تقی پور ضمن تاکید بر لزوم افزایش شاخه های تحصیلی ادامه داد: از مهرماه سال آینده در مقطع کارشناسی پیوسته علاوه بر رشته های موجود در دو رشته حسابداری و میکروبیولوژی نیز پذیرش خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات انسان نمای دانشگاه ایلخچی سه مقام جهانی کسب کرد

ربات انسان نمای دانشگاه ایلخچی سه مقام جهانی کسب کرد