مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-13ورزشي

ساخت وسازهای 2 ساله ورزشی؛ آزادی، تختی و...


طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم یعنی از سوم شهریور 1400 تا مرداد 1402، پروژه های عمرانی و ساخت ورزشگاه و مجموعه های ورزشی در استان های مختلف کشور مدنظر قرار گرفت و در راستای تکمیل این پروژه ها اقدام شد.

- طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم یعنی از سوم شهریور 1400 تا مرداد 1402، پروژه های عمرانی و ساخت ورزشگاه و مجموعه های ورزشی در استان های مختلف کشور مدنظر قرار گرفت و در راستای تکمیل این پروژه ها اقدام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تکمیل پروژه های نیمه تمام به عنوان یکی از دغدغه های اصلی وزارت ورزش با کار شبانه روزی پیش رفت و وزارتخانه با همکاری ادارات کل استانی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نهادهای ذیربط توانست 75 هزار و 870 متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده و 238 هزار و 979 متر مربع فضای روباز ورزشی را به سطح اماکن ورزشی کشور اضافه کند.

در همین راستا، افتتاح 22 پروژه ورزشی در سطح کشور و انجام 9 پروژه عملیات مشارکتی مدنظر قرار گرفت تا حدود 14 هزار متر مربع فضای ورزشی و خدماتی سرپوشیده و 30 هزار متر مربع فضای روباز ورزشی با مشارکت بخش خصوصی به سرانه های ورزشی و خدماتی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اضافه شود.

بهره برداری از بالغ بر 859 باب پروژه ورزشی به مساحت کل 2 میلیون متر مربع و با اعتبار 20 هزار میلیارد ریال از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم شهریور ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وسازهای 2 ساله ورزشی؛ آزادی، تختی و...

ساخت وسازهای 2 ساله ورزشی؛ آزادی، تختی و...