مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-21اجتماعي

احداث بیش از 10 هزار مترمربع سایبان ثابت و متحرک درمرزهای خوزستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: برای رفاه زوار حسینی به میزان چهار هزار و 635 مترمربع سایبان ثابت و پنج هزار و 560 مترمربع سایبان متحرک در مرزهای استان احداث شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جولانژاد شامگاه دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: اجرای پروژه های زیرساختی در هر 2 پایانه مرزی استان به پایان رسیده و هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه آماده استقبال از زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

وی افزود: با توجه اینکه راهپیمایی اربعین حسینی در سال های آینده در فصل گرما برگزار می شود، امسال احداث یک هزار و 685 متر مربع سایبان ثابت و احداث سه هزار و 760 متر مربع سایبان موقت، نصب مه پاش، بازسازی و توسعه فضای سبز، احداث و توسعه و مرمت سرویس های بهداشتی با مبلغی بالغ بر 450 میلیارد ریال در شلمچه اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در پایانه مرزی چذابه نیز احداث 2 هزار و 950 متر مربع سایبان ثابت و یک هزار و 800 متر مربع سایبان موقت، نصب مه پاش، بازسازی و توسعه فضای سبز، احداث و توسعه و مرمت سرویس های بهداشتی، محوطه سازی و احداث نمازخانه با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال به اجرا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از 10 هزار مترمربع سایبان ثابت و متحرک درمرزهای خوزستان

احداث بیش از 10 هزار مترمربع سایبان ثابت و متحرک درمرزهای خوزستان