مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:312023-07-30سياسي

پناهیان: حجاب در جامعه مستحکم تر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در اجتماع زنان عاشورایی استان تهران که پیش از ظهر امروز در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در عاشورا اظهار کرد: زنان در کربلا نقش بالایی داشتند و رنج و محنتی که حضرت زینب(س) کشید بیشتر از شهدای کربلا بود زیرا پس از روز عاشورا سختی های زنان شروع شد و مقام و ارج این بانوی صبر و استقامت نیز بالاتر از شهدا است.

وی با اشاره به مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان در تاریخ اسلام، گفت: در روز غدیر خم، بنابر تدبیر پیامبر گرامی اسلام(ص) همه زنان نیز با حضرت علی(ع) بیعت کردند و در این روز بزرگترین مشارکت سیاسی زنان رقم خورد که نشان دهنده توجه اسلام به زنان است.

دشمن بیشتر از اسلحه، از کارهای فرهنگی می ترسد این کارشناس مذهبی با بیان اینکه بنیانگذار روضه های خانگی حضرت زهرا(س) است، افزود: جلسات روضه های خانگی زنان سرچشمه ایمان و معرفت است و بانوان باید از طریق گسترش این جلسات نقش خود را در مقابله با دشمن ایفا کنند چرا که دشمن بیشتر از اسلحه، از کارهای فرهنگی و مذهبی می ترسد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به تلاش های دشمن برای تغییر سبک زندگی زنان کشورمان، بیان کرد: دشمنان ما جزو احمق ها هستند و تلاش هایشان درخصوص ترویج بی حجابی بیهوده است زیرا در مدت اخیر حجاب در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: حجاب در جامعه مستحکم تر شده است

پناهیان: حجاب در جامعه مستحکم تر شده است