مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-05سياسي

1500 هکتار زمین برای مسکن ملی استان سمنان تأمین شد


یک هزار و 500 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن این استان تأمین شده و لازم است باقیمانده زمین موردنیاز نیز هر چه سریع تر تأمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، با تبریک پیشاپیش به مناسبت روز خبرنگار، از تلاش این قشر تشکر و بر لزوم پاسخگویی مدیران به خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید کرد.

وی همچنین از هیأت امنای مساجد، تکایا و حسینیه های مذهبی استان سمنان که در برپایی محافل عزاداری امام حسین (ع) طی دهه نخست ماه محرم تلاش کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

استاندار سمنان گفت: طی چند روز گذشته به دلیل گرمای بی سابقه هوا، روزهای پرتنشی را سپری کردیم که با تلاش های انجام شده، شاهد قطع برق در بخش خانگی نبودیم.

هاشمی با اشاره به اینکه تعلق بخشی از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها اقدام در خور توجهی بود که انجام شد، گفت: این امر سبب ساز انجام اتفاقات خوبی در شهرهای استان سمنان شد.

رییس شورای برنامه ریزی استان سمنان با تشریح وضع طرح نهضت ملی مسکن در این استان گفت: یک هزار و 500 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن استان سمنان تأمین شد و لازم است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 هکتار زمین برای مسکن ملی استان سمنان تأمین شد

1500 هکتار زمین برای مسکن ملی استان سمنان تأمین شد