مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-20فرهنگي

کتاب «رویای سفر، ایتالیا» برای گردشگران ایرانی منتشر شد


کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه کتاب های راهنمای سفر در 480 صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.

- کتاب رؤیای سفر، ایتالیا به عنوان دومین جلد از مجموعه کتاب های راهنمای سفر در 480 صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب رؤیای سفر، ایتالیا زیر نظر آرش نورآقایی و با همکاری بیش از بیست نویسنده و بیش از ده نفر در بخش های فنی منتشر شده است.

نخستین جلد از مجموعه کتاب های راهنمای سفر به شهرها و کشورها تحت رؤیای سفر، پاریس در همان برهه زمانی منتشر شد که از هیاهوی مسافران در شهرها و مقاصد گردشگری خبری نبود.

اما دومین جلد با عنوان رؤیای سفر، ایتالیا زمانی در دستان مخاطب قرار می گیرد که چندی ست از شدت پاندمی کرونا کاسته و شر این ویروس از سر مردمان جهان و از سر سفرهاشان کم شده است.

در یازده فصل مندرج در این کتاب، گردشگران ایرانی خواننده روایت های دلنشینی از جغرافیا و تاریخ ایتالیا و هنرهای مختلف اعم از معماری، نقاشی، موسیقی، سینما و ادبیات این سرزمین خواهند بود؛ با اهمیت مُد و پوشاک آشنا خواهند شد، طعم خوراک آن را خواهند چشید و از جشن ها و رویدادهای فرهنگی این کشور مطلع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «رویای سفر، ایتالیا» برای گردشگران ایرانی منتشر شد

کتاب «رویای سفر، ایتالیا» برای گردشگران ایرانی منتشر شد