مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-12سياسي

رسانه ها شفاف عمل کنند تا به عنوان مرجع تبدیل شوند


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم می خواهند رسانه ها شفاف عمل کنند،گفت:اگرشفاف سازی ازسوی رسانه صورت گیرد حتما به عنوان رسانه مرجع شناخته می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت بسیار مهمی بر دوش دارند، اظهار کرد: مردم انتظار دارند رسانه همچون آینه شفاف عمل کنند.

وی افزود: اگر رسانه ها به جانبداری آلوده شوند مهمترین اصل را که اعتماد سازی است از دست می دهند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش رسانه، گفت: رسانه ها در زمان های مختلف نقش های بسیار مهمی بر عهده دارند آنها هشدار دهنده تهدیدات، فرصت ها، بی عدالتی ها، تبعیض ها و کج روی ها هستند.

وی تصریح کرد: امروز رسانه ها برای اینکه به مرجع تبدیل شوند باید اصولی را برای خود تعریف کنند تا مردم بتوانند به آنها اعتماد و نیاز خود را از رسانه مورد نظر دریافت کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه می بایست متخصصان و چهره های رسانه ای با هم در ارتباط باشند و مدل نقش آفرین اثر بخش رسانه ای برای خود تعریف کنند، گفت: با راه اندازی هیئت اندیشه ورز می توان به مدل اثر بخش رسانه ای دست پیدا کرد و آن موقع می توان به عنوان یک رسانه مرجع در جامعه فعالیت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها شفاف عمل کنند تا به عنوان مرجع تبدیل شوند

رسانه ها شفاف عمل کنند تا به عنوان مرجع تبدیل شوند