مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-06سياسي

بیانیه جبهه پایداری در آستانه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس


جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه ثبت نام داوطلبان حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: نگاهی گذرا به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه تجربه نظام مردم سالاری دینی بر اساس اندیشه ولایت فقیه؛ و موفقیت های متعدد و غرورآفرین در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود موانع متعدد خارجی و داخلی، ضمن اینکه موجبات خرسندی ناشی از اقتدار و قدرت ملی را برای هر ایرانی بوجود آورده، تجربه تازه ای را در قرن اخیر به جهانیان عرضه کرده است و این تجربه موفق در طول این سال ها، جریان سلطه و هژمونی مادیت و انسان محوری را به هماوردی و چالش و تزلزل واداشته است.

نظام اسلامی با بهره گیری توأمان از عقل و وحی و احتراز از انسان تک ساحتی مادی، شرایطی را ترسیم کرده که بشریت غفلت زده و بحران زده را با رویکرد تعالی مادی و معنوی از طریق حاکمیت ارزش های الهی و اخلاقی به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون سازد.

آری؛ تحمل الگویی که توانسته با حاکمیت دین، نیازهای همه جانبه جامعه را پاسخگو باشد، برای ایادی شیطان سخت است.

و ما نه تنها انتظار نداریم شیاطین و شیطان گرایان بتوانند اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی که زمینه بیداری و شیطان گریزی جهانی را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جبهه پایداری در آستانه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس

بیانیه جبهه پایداری در آستانه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس