مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-22اجتماعي

برخورد آب و فاضلاب خراسان شمالی با مشترکانی که با آب شرب صیفی جات می کارند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: کم آبی یکی از مهم ترین چالش های خراسان شمالی در سال های اخیر بوده و استفاده از آب شرب در کشت صیفی جات منطقی نیست.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: کم آبی یکی از مهم ترین چالش های خراسان شمالی در سال های اخیر بوده و استفاده از آب شرب در کشت صیفی جات منطقی نیست.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این راستا امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج به طور جد وارد عمل شده و با مشترکانی که اقدام به کشت صیفی جات می کنند، برخورد می کند.

وی افزود: استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب به خصوص کشت صیفی جات در سطح روستاهای شهرستان فاروج یکی از مهمترین چالش های این امور است که این امر در فصول گرم سال سبب کمبود آب شرب و اعتراض اهالی روستاها می شود.

وی افزود: از ابتدای تابستان سال جاری با همکاری نیروی انتظامی و اعضای شورای اسلامی روستاها، امور آبفای شهرستان فاروج به پایش منازل مشترکان در 8 روستایی که با مشکل کمبود آب شرب مواجه بودند، اقدام کرد و به طور متوسط در هر روستا 100 اشتراک را شناسایی و با حکم قضایی باغچه صیفی جات آن ها تخریب شد.

نعیمی ادامه داد: روستاهای چوکانلو، مفرنقا، کوران ترکیه و کوران کردیه، اسفجیر، کلاته جعفرآباد، کلاته صفدرآباد، خرق و آرمود آغاجی از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد آب و فاضلاب خراسان شمالی با مشترکانی که با آب شرب صیفی جات می کارند

برخورد آب و فاضلاب خراسان شمالی با مشترکانی که با آب شرب صیفی جات می کارند