مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-31دانش

آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی


ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز دوشنبه 9 مرداد ماه آغاز شد و روز 15 مرداد ماه به پایان می رسد.

- ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز دوشنبه 9 مرداد ماه آغاز شد و روز 15 مرداد ماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این اعلام شده بود ، ثبت نام آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از روز دوشنبه 22 خردادماه آغاز می شود و در روز 30 خرداد به پایان می رسد.

طبق تقویم آزمون های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی در روز 4 آبان ماه برگزار می شود.

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود.

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، هزینه ثبت نام آزمون کتبی مبلغ 3 میلیون و 750 هزار ریال و هزینه استفاده از خدمات پیامکی 30 هزار ریال است.

داوطلبان باید با مراجعه به سایت این مرکز نسبت به خرید کارت اعتباری به مبلغ 3 میلیون و 780 هزار ریال (378 هزار تومان) و دریافت کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی

آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی