مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-01سياسي

با ابزار سنتی نمی توان با بحران آتش سوزی اراضی ملی مقابله کرد


فرماندار شهرستان ممسنی ضمن بیان اینکه با ابزار سنتی نمی توان با بحران ها و حوادثی نظیر آتش سوزی اراضی ملی، مقابله کرد، گفت: متاسفانه در زمینه تامین تجهیزات و امکانات و حل مشکلات وابسته، - نتوانسته ایم اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

عبدالکریم انصاری سه شنبه 10 مرداد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ممسنی که با محوریت پیشگیری و مدیریت وقوع حریق در اراضی ملی با حضور مسئول واحد قضایی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس برگزار شد، با بیان اینکه پیشگیری از بحث وقوع حریق در عرصه های منابع طبیعی نیازمند دستور العمل و مدیریت جامع در این حوزه است.

فرماندار شهرستان ممسنی دشواری دسترسی به کانون های آتش سوزی و نبود بالگردهای اختصاصی اطفاء حریق به اراضی جنگلی و مرتعی افزود: کمبود نیروی انسانی آموزش دیده، تجهیزات و امکانات مناسب و به روز برای پایش، پیش‏بینی، پیشگیری، اعلام و اطفاء آتش ‏سوزی ریشه در کمبود منابع مالی برای تجهیز و ترمیم این تجهیزات دارد.

مسئول واحد قضایی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس نیز در این جلسه آتش سوزی عرصه های جنگلی و مرتعی را چالشی بزرگ برای منابع طبیعی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی اساسی ضمن پیشگیری، کنترل و کاهش حریق در این عرصه ها می توان با استفاده از امکانات جدید و نوآورانه در سرعت بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ابزار سنتی نمی توان با بحران آتش سوزی اراضی ملی مقابله کرد

با ابزار سنتی نمی توان با بحران آتش سوزی اراضی ملی مقابله کرد