مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-07اقتصادي

راکد بودن 30 درصد واحدهای مرغداری محلات


30 درصد واحدهای مرغداری این شهرستان راکد هستند.

- امیر عربی در گفت وگو با خبرنگار  فارس در محلات اظهار کرد: در حال حاضر 30 درصد واحدهای مرغداری این شهرستان به دلیل مشکلات متعدد به صورت راکد هستند.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته نشست هایی به منظور راه اندازی واحدهای تولیدی راکد برگزار و تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

رییس جهاد کشاورزی محلات کمبود نهاده های تولید، عدم تحویل به موقع خوراک و نهاده،کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و عدم همکاری بانک های عامل، عدم تخصیص و تامین سوخت گازوییل ژنراتوررهای مولد برق اضطراری با توجه به قطعی برق، مشکلات گازرسانی را از مهم ترین چالش های مرغداران شهرستان برشمرد.

وی گفت: زمانبر بودن صدور پروانه های بهره برداری و بهداشتی،عدم تمکن مالی بسیاری از مرغدارن جهت دیوارکشی مرغداری ها از دیگر چالش های پیشرو فعالان این عرصه به شمار می رود.

رییس جهاد کشاورزی محلات پیگیری تسهیل شرایط اداری صدور پروانه ها و انعکاس مسائل و مشکلات مذکور و ترغیب مرغداران به جوجه ریزی و استفاده از ظرفیت بالقوه با توجه به وجود و پتانسیل موجود را از مصوبات نشست اخیر برشمرد.

 به گفته وی محلات دارای 2 هزار و 600 بهره بردار کشاورز است و تولید کنندگان شهرستان محلات سه درصد شیر و گوشت قرمز، پنج درصد تخم مرغ و 11 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راکد بودن 30 درصد واحدهای مرغداری محلات

راکد بودن 30 درصد واحدهای مرغداری محلات