مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-27سياسي

تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودروها بدانید (+عکس و جزییات کامل)


تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد اما تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودرو ها بدانیددر این مطلب وجود دارد.

- تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودروها بدانید (+عکس و جزییات کامل) تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد اما تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودرو ها بدانیددر این مطلب وجود دارد.

کلاس بندی خودروها بر اساس معیارها و پارامترهای مختلفی صورت می گیرد که بر اساس کاربردهای متفاوت از خودروها تعریف شده اند.

خودروها بر اساس استانداردها و تعاریف مختلفی طبقه بندی می شوند که از سوی موسسات، آژانس ها و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی معتبر ارائه معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد، مثلا در اروپا خودروها را با حروف انگلیسی و بر اساس میزان حجم موتور و غیره طبقه بندی می کنند، در صورتی که در آمریکا تنها با یک اصطلاح و نام کلاس بندی پایان می یابد.

در سیستم طبقه بندی تک حرفی، اتومبیل ها از سایز کوچک به بزرگ، یعنی از حرف A تا F تقسیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودروها بدانید (+عکس و جزییات کامل)

تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودروها بدانید (+عکس و جزییات کامل)