مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-27سياسي

دشمنان اگر شرف داشتند، تحریم های دارویی را اعمال نمی کردند


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان این که «شرف اجازه نمی دهد یک فعال اقتصادی اقداماتی کند که بازار کشور مختل شود»، گفت:دشمنان ایران اگر شرف داشتند، - رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان این که شرف اجازه نمی دهد یک فعال اقتصادی اقداماتی کند که بازار کشور مختل شود ، گفت:دشمنان ایران اگر شرف داشتند، هیچ گاه تحریم های دارویی را اعمال نمی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از فرهیختگان با تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: در وصف حماسه عظیم عاشورا خوانده ایم که امام حسین (ع) در آخرین لحظات عمرشان که یزیدیان به خیمه های آن ها حمله ور شده بودند، فرموده اند اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، این کلام امام حسین (ع) در توصیف جایگاه شرف، نشان از تأکید ویژه آن حضرت بر مفهوم شرافت و آزادگی است.

وی با بیان این که شرف یک مفهوم مهم و با ارزش است که در تاریخ محدود نشده است ، افزود: شرف در واقع هم در طول تاریخ و هم در زندگی روزمره ما نمودهای فراوانی دارد.

مرور تاریخ کشورمان نشان می دهد اگر امروز افرادی چون میرزا کوچک خان جنگلی، رییسعلی دلواری، ستارخان، باقرخان و شهید مدرس نزد مردم ایران جایگاه رفیع و ارزشمندی دارند، به خاطر شرافتی است که در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اگر شرف داشتند، تحریم های دارویی را اعمال نمی کردند

دشمنان اگر شرف داشتند، تحریم های دارویی را اعمال نمی کردند