مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-22اقتصادي

تعاون روستایی آماده خرید برنج مازاد گیلانی ها


مدیر تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه هنوز 40 هزار تن برنج شالیکاران استان روی دستشان مانده، گفت: تعاون روستایی گیلان خریدار توافقی برنج مازاد کشاورزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیوان حسن پور لسکوکلایه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن اجلاس این مدیریت با اشاره به آغاز خرید توافقی برنج شالیکاران گیلانی اظهار کرد: با توجه به باقی ماندن برنج سال گذشته برنجکاران، تعاون روستایی استان برای خرید محصول باقیمانده ورود کرده است.

  وی حداقل میزان تولید برنج در گیلان را حدود 750 هزار تن اعلام کرد و افزود: از این میزان 110 هزار تن برنج شامل 80 درصد برنج کیفی هاشمی و برنج علی کاظمی و 20 درصد برنج پرمحصول باقی مانده بود که با خریدهای توافقی انجام شده هنوز 40 هزار تن دیگر باقی است.

  مدیر تعاون روستایی گیلان از آغاز خرید توافقی برنج مازاد کشاورزان توسط فروشگاه های زنجیره ای و همچنین تعاون روستایی خبر داد و گفت: برنج کیفی از 70 تا 73 هزار تومان، برنج پرمحصول شیرودی 40 هزار و 500 تومان و فجر 46 هزار و 500 تومان خریداری می شود.

  وی با تشریح سایر اقدامات تعاون روستایی گیلان در خریدهای توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی اعم از گندم، پیله تر ابریشم و برگ سبز چای بیان کرد: بیش از یک هزار تن برگ سبز چای در سال جاری از چایکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاون روستایی آماده خرید برنج مازاد گیلانی ها

تعاون روستایی آماده خرید برنج مازاد گیلانی ها