مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-08سياسي

در دیدار رییسی و رییس مجلس ویتنام چه گذشت؟


رییس جمهور با اشاره به پیشرفت های بزرگ ایران در بخش های مختلف علمی، فناوری، تولید و صنعت به رغم تهدیدها و فشارها، به گام های بلند ملت ایران برای خنثی سازی این تحریم ها با تمرکز بر رشد تولید و تجارت اشاره کرد و گفت: - سفر رییس مجلس ویتنام به ایران می تواند علاوه بر توسعه روابط پارلمانی، نقطه عطفی در توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی، عصر امروز سه شنبه در دیدار آقای وونگ دین هوئه رییس مجلس ملی ویتنام و هیئت همراه با اشاره به قدمت 50 ساله روابط ایران و ویتنام، روحیه استقلال طلبی و حق خواهی را وجه مشترک ملت های دو کشور عنوان کرد.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به پیشرفت های بزرگ ایران در بخش های مختلف علمی، فناوری، تولید و صنعت به رغم تهدیدها و تحریم ها، به گام های بلند ملت ایران برای خنثی سازی این تحریم ها با تمرکز بر رشد تولید و تجارت اشاره کرد و گفت: روابط تجاری و اقتصادی ایران و ویتنام به میزان گستردگی روابط فیمابین در حوزه دیپلماسی توسعه پیدا نکرده است و این سفر می تواند علاوه بر توسعه روابط پارلمانی، نقطه عطفی در توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور باشد.

وی توسعه روابط دو کشور در عرصه همکاری های منطقه ای و بین المللی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ممکن است توسعه روابط دو کشور برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار رییسی و رییس مجلس ویتنام چه گذشت؟

در دیدار رییسی و رییس مجلس ویتنام چه گذشت؟