مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-12اقتصادي

اعتماد: جهش صادرات برق در روز های گرم تابستان


حالا که قیمت دلار به بیش از 50 هزار تومان نیز رسیده، افزایش صادرات برق می تواند درآمد های هنگفت ریالی برای دولت به دنبال داشته باشد.

در واقع، کسری شدید بودجه دولت در یکی- دو سال اخیر، - در روز های گذشته همچنین، گزارش هایی درباره قطعی برق پراکنده در برخی شهر های کوچک و بزرگ منتشر شده که دلیلی برای آن عنوان نشده است.

اما هاشم اورعی، استاد دانشگاه شریف به تازگی در گفت وگویی با وبسایت فردای اقتصاد گفته است که قطعی برق صنایع به دو روز در هفته افزایش یافته است.

    در همین حال، آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر، روز چهارشنبه 18 مرداد رسیدن مصرف روزانه برق در کشور به بیش از 72 هزار مگاوات را علت قطع برق دانست، اما مدعی شد که برق صنایع در بخش های مختلف مطابق با برنامه از پیش تدوین شده تامین می شود.

  26 اردیبهشت ماه امسال، معاون اجرایی رییس جمهور، خاموشی در بخش خانگی را خط قرمز دولت عنوان کرده و گفته بود: مدیریت مصرف برق در بخش خانگی و توزیع پیک مصرف در طول شبانه روز از دیگر اقداماتی است که وزارت نیرو در دستور کار قرار داده و با این اقدام به پایداری شبکه برق کمک کرده است.

    مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی توانیر نیز در سیزدهم اردیبهشت ماه عنوان کرده بود که براساس برنامه ریزی ها، برای امسال جداول خاموشی برنامه ریزی شده را منتشر نخواهیم کرد و امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد: جهش صادرات برق در روز های گرم تابستان

اعتماد: جهش صادرات برق در روز های گرم تابستان