مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-12سياسي

امنیت پایدار در جنوب شرق کشور/ امنیت این منطقه مردمی شده است


 در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می کردند و به عزاداری می پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور صبح امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران، اظهار داشت: مردم از زحمات فرزندان خود در عرصه امنیتی، محرومیت زدایی و مردم یاری کمتر مطلع می شوند و این در حالی است که نیروی زمینی سپاه در این حوزه ها فعالیت های زیادی دارد لذا خبرنگاران باید بتوانند به انحای مختلف این اقدامات را برای آگاهی جامعه انعکاس دهند.

وی افزود: خیلی از مردم کشورمان نسبت به اقداماتی که نزسا در 10 سال گذشته در مناطق مرزی کشورمان هم چون مناطق مرزی شمال غرب کشور انجام داده مطلع نیستند به عبارت دیگر مردم نمی دانند که در این مناطق مرزی از 15 مهر برف می بارد و بواسطه ان جاده ها تا اوایل تیر بسته می شود و امکان رفت و آمد وجود ندارد اما با این وجود رزمندگان این نیرو در چنین وضعیتی به پاسداری از مرزهای کشورمان مشغول هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: همچنین مردم کشورمان خبر ندارند که تا سال 90 بخش وسیعی از مرزهای ایران در شمال غرب کشور و مناطق پیرامونی آن به عبارتی در اشغال عناصر ضدانقلاب قرار داشت و آنها در این مناطق مستقر بودند و در مقابل ما هیچ حضور فیزیکی نداشتیم لذا از سال 90 بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار در جنوب شرق کشور/ امنیت این منطقه مردمی شده است

امنیت پایدار در جنوب شرق کشور/ امنیت این منطقه مردمی شده است