مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-21اقتصادي

نهاده های کشاورزی تنها به باغ های شناسنامه دار تعلق می گیرد


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی فارس با تأکید بر اینکه خدمات و نهاده های کشاورزی صرفا به باغ های شناسنامه دار تعلق می گیرد، گفت: به منظور صدور شناسنامه، - ایسنا/فارس معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی فارس با تأکید بر اینکه خدمات و نهاده های کشاورزی صرفا به باغ های شناسنامه دار تعلق می گیرد، گفت: به منظور صدور شناسنامه، بستر ثبت اطلاعات در "سامانه سَبَک" فراهم شده است.

حمید دبیری بیان کرد: دریافت گواهی محصول سالم و اخذ QR کد برای محصولات باغی نیز منوط به داشتن شناسنامه است.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس، او ادامه داد: به منظور صدور شناسنامه بانک جامع اطلاعاتی شامل نوع درخت، سموم و کودهای مورد استفاده، نوع مالکیت و UTM اراضی در سامانه سَبَک ثبت می شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه آمار، بستر تمام برنامه ریزی ها است و با شناسنامه دار کردن باغ ها مشخص می شود چه محصولی در کجا و به چه میزان تولید می شود، اضافه کرد: از مزایای صدور شناسنامه برای باغ ها ایجاد امکان تنظیم بازار و مدیریت پس از تولید محصول باغی است.

دبیری با بیان اینکه اصناف کشاورزی به عنوان بازوی اجرایی جهادکشاورزی محوریت اجرای این طرح را به عهده دارد، ابراز کرد: مدیریت این طرح در سطح استان فارس با سازمان جهاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاده های کشاورزی تنها به باغ های شناسنامه دار تعلق می گیرد

نهاده های کشاورزی تنها به باغ های شناسنامه دار تعلق می گیرد