مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-24اجتماعي

همکاری جهاددانشگاهی و آموزش وپرورش، زمینه ساز تقویت الگوسازی های موثر این نهاد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش می تواند زمینه تقویت الگوسازی های موثر این نهاد را فراهم کند.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ همکاری جهاددانشگاهی و آموزش وپرورش، زمینه ساز تقویت الگوسازی های موثر این نهاد ایسنا/مرکزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش می تواند زمینه تقویت الگوسازی های موثر این نهاد را فراهم کند.

جمشید امیدی در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، در گفت و گو با ایسنا، تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت های جهاد دانشگاهی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ایجاد سازوکار مناسب جهت اجرایی کردن دستاوردها از جمله اقداماتی است که می توان در راستای استفاده مناسب از آنها در کشور انجام داد.

وی افزود: انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی به منظور استفاده از دستاوردهای علمی، برند سازی، اخذ مجوزهای لازم، استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها برای حمایت های مالی از کسب و کارهای نوپا از دیگر اقداماتی است که می توان در این راستا به انجام رساند.

امیدی نحوه ارتباط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جهاد دانشگاهی را مطلوب دانست و با اقداماتی همچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاددانشگاهی و آموزش وپرورش، زمینه ساز تقویت الگوسازی های موثر این نهاد

همکاری جهاددانشگاهی و آموزش وپرورش، زمینه ساز تقویت الگوسازی های موثر این نهاد