مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-21اقتصادي

25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افتتاح 25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری همزمان با هفته دولت خبر داد.

  - ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افتتاح 25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری همزمان با هفته دولت خبر داد.

  جعفر مرادی حقیقی 30 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای آماده سازی این پروژه ها اعتباری افزون بر 293 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر پروژه ها به حوضه آبخیزداری و بیابان زدایی اختصاص دارد ادامه داد: از این 25 پروژه آماده افتتاح، 14 پروژه در حوضه آبخیزداری، 11 پروژه عملیات بیابانزدایی و یک پروژه نیز مربوط به طرح اجرای عملیات جنگل کاری و تولید بیش از سه میلیون درخت در طرح ملی و مردمی یک میلیارد درخت است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: اعتبار همه پروژه های آماده افتتاح از محل اعتبارات سفر هیات دولت و رییس جمهور به استان سمنان و بخشی از آن نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی از اجرای طرح مطالعه و اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری در حوضه های آبخیز استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه ها شامل 30 هزار و 180 مترمکعب عملیات سنگی، 79 هزار و 430مترمکعب عملیات بند خاکی، 180متر مکعب دیوار ساحلی، 376متر مکعب عملیات سنگی گابیونی، 18 هزار و 583متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افتتاح می شود

25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افتتاح می شود