مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-29سياسي

پیوستن 5800 نفر به جمع حامیان کودکان یتیم و نیازمند ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از 55800 حامی به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان اضافه شده است که تعداد 400 حامی از این تعداد در دهه اول ماه محرم و از طریق در اجرای پویش اطعام و اکرام حسینی جذب شده اند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از 55800 حامی به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان اضافه شده است که تعداد 400 حامی از این تعداد در دهه اول ماه محرم و از طریق در اجرای پویش اطعام و اکرام حسینی جذب شده اند.

رضا طاهری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد : با اضافه شدن این تعداد حامی هم اکنون بیش از 23 هزار حامی داخل و خارج از استان حمایت 3600 نفر کودک یتیم و نیازمند این استان را عهده دار شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای محرم تاکنون بیش از 6000 پرس غذا و سبد معیشتی در بین خانواده های یتیم و نیازمند استان توزیع شده است، تصریح کرد: پویش اطعام و اکرام حسینی با شعار به عشق حسین ع تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از مردم نیکوکار استان دعوت کرد در این فرصت باقی مانده با پیوستن به این پویش در حمایت از قشر نیازمند استان در زمینه های معیشت و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن 5800 نفر به جمع حامیان کودکان یتیم و نیازمند ایلام

پیوستن 5800 نفر به جمع حامیان کودکان یتیم و نیازمند ایلام