مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-08ورزشي

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در چه صورتی صعود می کند؟


با شکست روز گذشته تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جهانی، معادلات گروه چهارم یک هشتم پیچیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات مرحله یک هشتم نهایی دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از روز گذشته آغاز شده که طی آن در گروه چهارم آلمان با نتیجه 28 بر 30 از جزایر فارو شکست خورد و ایران نیز 26 بر 29 بازی را به عربستان واگذار کرد.

  در حال حاضر با این نتایج تمام تیم های گروه چهارم 2 امتیازی هستند و آلمان به دلیل تفاضل گل 9 صدرنشین است و تیم های جزایر فارو با تفاضل گل صفر، ایران با 1- و عربستان با 8- دوم تا چهارم هستند.

  در صورت پیروزی ایران برابر آلمان در بازی امشب، تیم ملی کشورمان فارغ از هر نتیجه ای به دور بعد صعود می کند، اما اگر عربستان بتواند با اختلاف 8 گل جزایر فارو را ببرد، این تیم به عنوان تیم نخست به دور بعد می رود.

  اگر ملی پوشان ایران در بازی با آلمان به تساوی دست یابند، سه حالت مختلف پیش می آید به این صورت که هر یک از تیم های عربستان و جزایر فارو با پیروزی برابر یکدیگر 4 امتیازی می شوند و صعود می کنند که در این صورت آلمان با تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم راهی دور بعد می شود، اما در صورت تساوی ایران و آلمان و همچنین تساوی عربستان و جزایر فارو، آلمان و جزایر فارو به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در چه صورتی صعود می کند؟

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در چه صورتی صعود می کند؟