مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-08سياسي

صیانت خبرنگاران از مرزهای فرهنگی کشور برابر امپراطوری رسانه ای غرب ستودنی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش آفرینی خبرنگاران در عرصه جهاد تببین بر لزوم پاسداشت دائمی تلاشگران رسانه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی بعدازظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار روز تبلور اراده های ایمانی کشور در عرصه جنگ نرم و مقابله هوشمندانه با امپراطوری رسانه ای غرب است.

وی با تشریح اهداف جنگ نرم دشمن با بهره گیری از ابزار رسانه، افزود: دشمن در این عرصه با تحریف حقایق و قلب واقعیت می کوشد تا جریان فکری کشور را به نفع مطامع خود تغییر دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، درگیری تمدن اسلامی با استکبار جهانی را  واقعی در عرصه فرهنگی دانست و افزود: در جنگ روایت گری و تقابل فرهنگی، خبرنگاران میهن نقش کلیدی و محوری ایفا می کنند.

سلگی، لزوم حفظ هوشیاری برابر کید و مکر دشمنان را در جنگ فرهنگی ضروری دانست و اضافه کرد: جامعه رسانه ای کشور با سختکوشی زائدالوصف از مرزهای فرهنگی کشور برابر هجوم سازمان یافته امپراطوری رسانه ای استکبار صیانت می کند.

معاون استاندار مازندران با تجلیل از خبرنگاران به عنوان قشر پویا و اثربخش جامعه اظهار کرد: آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی رسالت سترگ خبرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت خبرنگاران از مرزهای فرهنگی کشور برابر امپراطوری رسانه ای غرب ستودنی است

صیانت خبرنگاران از مرزهای فرهنگی کشور برابر امپراطوری رسانه ای غرب ستودنی است