مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-16بين الملل

استیان جنسن: نباید آن حرف ها را می زدم


استیان جنسن، رییس دفتر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از صحبت های خود درخصوص شرایط احتمالی عضویت اوکراین در ناتو عقب نشینی کرد.

- در واکنش به اظهارات پیشین خود درباره شرایط احتمالی عضویت اوکراین در ناتو استیان جنسن: نباید آن حرف ها را می زدم استیان جنسن، رییس دفتر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از صحبت های خود درخصوص شرایط احتمالی عضویت اوکراین در ناتو عقب نشینی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استیان جنسن روز چهارشنبه در واکنش به صحبت های پیشین خود به خبرنگاران گفت: اظهارات من در این باره بخشی از گفت وگوهای جامع تر درخصوص سناریوهای احتمالی برای آینده اوکراین بوده است.

من نباید چنین حرف هایی را می زدم.

جنسن روز گذشته عنوان کرده بود این بلوک تحت رهبری آمریکا می تواند توافقی را به اوکراین پیشنهاد دهد که به موجب آن اوکراین در ازای دریافت عضویت ناتو، دست از ادعاهای قلمرویی خود بردارد.

میخاییل پودولیاک، مشاور ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در واکنش به این سخنان نوشته بود: معاوضه زمین برای عضویت در ناتو؟ حقیقتا ایده مضحک و مسخره ای است.

اگر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با شکست سنگینی مواجه نشود، رژیم سیاسی در روسیه تغییر نکند و جنایات جنگی محاکمه نشوند، بدون شک به خاطر حرص و ولع روسیه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیان جنسن: نباید آن حرف ها را می زدم

استیان جنسن: نباید آن حرف ها را می زدم