مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-19ورزشي

فوتسال پسر ارشد گیتی پسند/ هدفمان حضور در پلی آف والیبال است


فصل قبل با توجه به نخستین سال حضورمان در لیگ برتر والیبال، هدف مان را ماندن در لیگ تعیین کردیم، اما امسال اولویت ما رسیدن به پلی آف است.

- ایسنا/اصفهان قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: فصل قبل با توجه به نخستین سال حضورمان در لیگ برتر والیبال، هدف مان را ماندن در لیگ تعیین کردیم، اما امسال اولویت ما رسیدن به پلی آف است.

محمدحسین عراقی زاده پس از معرفی رسمی کادر و بازیکنان تیم والیبال گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر 1402، در خصوص هدف گذاری امسال گیتی ها برای والیبال، اظهار کرد: در ابتدا با نظر مستقیم سرمربی بازیکنان را جذب کردیم و امیدوارم در سال دوم حضور در سوپرلیگ والیبال کشور نسبت به قبل شرایط بهتری را رقم بزنیم.

فصل قبل با توجه به این که اولین سال حضورمان در لیگ بود، هدف مان را ماندن در لیگ ترسیم کردیم، اما امسال اولویت ما رسیدن به پلی آف است.

وی افزود: اگر روی سکو بایستیم و مقام کسب کنیم، خوب است، اما با رسیدن به هدف پیش بینی شده هم راضی هستیم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند تاکید کرد: رشته ای که در آن فعالیت داریم برای ما مهم است اما اهداف ما در فوتسال با رشته های دیگر متفاوت است.

با نظر سرمربی تغییرات و جوان گرایی برای فصل پیش در این رشته را مدنظر قرار داده و جوانانی با میانگین سنی 23 یا 24 سال جذب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال پسر ارشد گیتی پسند/ هدفمان حضور در پلی آف والیبال است

فوتسال پسر ارشد گیتی پسند/ هدفمان حضور در پلی آف والیبال است