مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-03سياسي

بررسی راه های همکاری ایران و آفریقای جنوبی درحوزه محیط زیست و شیلات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مهدی آقاجعفری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی امروز (پنجشنبه) 12 مرداد 1402 با وزیر محیط زیست، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر محیط زیست، جنگلداری و شیلات آفریقای جنوبی درباره راه های همکاری 2 کشور در این حوزه ها و همچنین امضای یادداشت تفاهم همکاری در زمینه محیط زیست گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی آقاجعفری سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی امروز (پنجشنبه) 12 مرداد 1402 با وزیر محیط زیست، جنگلداری و شیلات این کشور دیدار و گفتگو کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار امروز با خانم باربارا کریسی وزیر محیط زیست، جنگلداری و شیلات آفریقای جنوبی درباره راه های همکاری دو کشور در این حوزه ها به گفتگو پرداخت.

آقاجعفری در این باره عنوان کرد: در خصوص نهایی شدن و امضای یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه محیط زیست که متن پیش نویس آن بین دو طرف مبادله شده، نیز گفتگو کردیم.

  مهدی آقاجعفری سفیر ایران در آفریقای جنوبی، سفیر غیر مقیم (آکردیته) جمهوری اسلامی ایران در کشور های لسوتو، اسواتینی، موزامبیک و آنگولا نیز هست.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راه های همکاری ایران و آفریقای جنوبی درحوزه محیط زیست و شیلات

بررسی راه های همکاری ایران و آفریقای جنوبی درحوزه محیط زیست و شیلات