مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 01:352023-07-30سياسي

مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری لرستان ملزم به پیش تصفیه های فاضلاب هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تمامی مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری داخل شهرهای استان ملزم به پیش تصفیه های فاضلاب هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تمامی مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری داخل شهرهای استان ملزم به پیش تصفیه های فاضلاب هستند.

یاسر اکبریان هشتم مردادماه در حاشیه جلسه شورای معاونین آب و فاضلاب لرستان از الزام تمامی مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری که در داخل شهرهای استان فعالیت می کنند به داشتن سیستم های پیش تصفیه و چربی گیر استاندارد خبر داد.

وی بیان کرد: یکی از خدمات شرکت آبفا مباحث مربوط به دفع اصولی و بهداشتی و در نهایت تصفیه فاضلاب شهری است و به همین خاطر شرکت های آبفا در بحث رعایت استانداردهای مربوط به مراحل مختلف شامل نصب، اجرای شبکه و جمع آوری فاضلاب را به دقت زیر نظر دارند تا کیفیت خدمات به مردم در سطح قابل قبولی قرار گیرد.

اکبریان ادامه داد: متأسفانه یکی از مشکلات و ایجاد خسارت به شبکه های فاضلاب در سطح شهرهای لرستان نداشتن سیستم های پیش تصفیه و سیستم چربی گیر استاندارد در مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری مانند رستوران ها، بیمارستان ها و کارگاه های شیرینی پزی است که به علت رعایت نکردن منجر به تشکیل توده های سنگ فاضلاب در شبکه شده که موجب مسدودشدن شبکه فاضلاب و گاهی خسارت بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری لرستان ملزم به پیش تصفیه های فاضلاب هستند

مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری لرستان ملزم به پیش تصفیه های فاضلاب هستند