مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:202023-07-26دانش

دو واحد تاریخ در نشریه دانشجویی «اوج»


شماره هفتاد و دوم نشریه دانشجویی «اوج»؛ ماهنامه انجمن علمی دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی شریف، با عنوان «دو واحد تاریخ» منتشر شد.

- شماره هفتاد و دوم نشریه دانشجویی اوج ؛ ماهنامه انجمن علمی دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی شریف، با عنوان دو واحد تاریخ منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، رودخانه عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است که به قلم علیرضا نجاتی شندی نوشته شده است.

استارشیپ و سقوط بزرگ / بررسی شکست پرتاب اخیر پروژه استارشیپ ، هوا و فضا/ نگاهی به صنعت فضایی و نمود آن در صنایع دیگر ، دو واحد تاریخ / نگاهی به تاریخچه هوانوردی و فضانوردی و شارلاتان/ نگاهی به عاملان خراب کردن روحیه دانشجویی دانشگاه از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

علیرضا نجاتی شندی در بخشی از متن سخن سردبیر نوشته است: هراکلیتوس، فیلسوف یونان باستان سخن معروفی دارد که می گوید: نمی توان در یک رودخانه دوبار پا گذاشت.

مقصود هراکلیتوس از این حرف به نوعی نقض پایداری و ثبات در جهان هستی است و اعتقاد دارد که تمامی عناصر جهان در حال حرکت و تغییرند؛ به اصطلاح اگر در رودخانه ای برای بار دوم پا گذاشتید نه شما همان انسان قبلی هستید و نه آن رودخانه همان رودخانه قبلی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو واحد تاریخ در نشریه دانشجویی «اوج»

دو واحد تاریخ در نشریه دانشجویی «اوج»