مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-13سياسي

طرح «چهل مسجد چهل منبر» در هرمزگان در حال اجرا است


معاون مطالبه گری و امور دستگاه های حاکمیتی ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان گفت: طرح «چهل مسجد چهل منبر» در هرمزگان درحال اجرا است.

- بندرعباس - معاون مطالبه گری و امور دستگاه های حاکمیتی ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان گفت: طرح چهل مسجد چهل منبر در هرمزگان درحال اجرا است.

حجت الاسلام سید عبدالخالق حسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح چهل مسجد چهل منبر بیان داشت: مساجد به عنوان اصلی ترین مکان تبلیغ دین در اسلام و ائمه جمعه و جماعات نقش اساسی در ایفا و احیای امر به معروف و نهی از منکر دارند.

حجت الاسلام حسینی، نقش مساجد در تبیین و گسترش امربه معروف و نهی از منکر بسیار مهم خواند و بیان داشت: ائمه جمعه و جماعات ضمن تبیین ابعاد و شرایط امر به معروف و نهی از منکر باید مردم را به انجام این فریضه الهی تشویق کنند.

معاون مطالبه گری امور دستگاه های حاکمیتی ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان اظهار کرد: ائمه جماعات مساجد می توانند با تبیین اهمیت امربه معروف و نهی از منکر این فریضه دینی را در میان آحاد افراد جامعه فراگیر کنند، زیرا تاثیرگذاری این افراد بر مردم بسیاربالا است، تشریح اهمیت و جایگاه آن برای مردم بیشتر از گذشته باید انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «چهل مسجد چهل منبر» در هرمزگان در حال اجرا است

طرح «چهل مسجد چهل منبر» در هرمزگان در حال اجرا است