مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-01سياسي

هیئت رییسه شورای شهر قم پشت درب های بسته انتخاب می شوند


اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر قم با آرای مثبت خود جلسه علنی شورا را برای رفع اختلافات و برگزاری انتخابات هیئت رییسه، غیرعلنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نود و ششمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر قم صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

محسن محرری رییس شورای شهر قم در ابتدای این جلسه اظهار کرد: سیزده مرداد ماه سال جاری آخرین روز فعالیت سال دوم این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر قم است و قبل از این تاریخ هیئت رییسه جدید باید با برگزاری انتخابات داخلی مشخص شود.

وی اضافه کرد: مانند روال دوره های گذشته که انتخابات هیئت رییسه جدید در هفته پایانی برگزار می شد، قرار بود سه شنبه هفته گذشته این انتخابات برگزار شود که مقارن با تعطیلی ادارات به دلیل آلودگی هوا جلسه شورا نیز برگزار نشد.

محرری با بیان اینکه موضوع انتخابات هیأت رییسه به روز گذشته یعنی دوشنبه نهم مردادماه موکول شد، عنوان کرد: روز گذشته 6 نفر از اعضای شورای شهر در جلسه حضور نیافتند و این امر موجب به رسمیت نرسیدن جلسه شورای شهر شد اما با هماهنگی فرمانداری و اطلاع رسانی به اعضای شورای شهر امروز سه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت رییسه شورای شهر قم پشت درب های بسته انتخاب می شوند

هیئت رییسه شورای شهر قم پشت درب های بسته انتخاب می شوند