مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-18سياسي

گرانی خدمات دولت را کم رنگ می کند/درانتخابات مجلس قانون رعایت شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه گرانی خدمات شاخص دولت را کم رنگ کرده است، گفت: در برگزاری انتخابات مجلس مُر قانون رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد با سفارش همگان به تقوای الهی و با بیان اینکه نمازجمعه قرارگاه است و مسجد سنگر است، اظهار داشت: پس هم اهمیت نمازجمعه و هم مسجد باید موردتوجه قرار گیرد.

نقشه دشمن التهاب آفرینی و اغتشاش است وی با بیان اینکه در قرارگاه نمازجمعه عرض می کنم که دشمن فهمیده که در نبرد نظامی موفق نمی شود، این را در سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و یمن تجربه کرده، می داند در نبرد نظامی موفق نمی شود، گفت: نقشه دشمن دورویی، تحریف، حیله و تزویر، بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر، بدبین مردم نسبت به حاکمیت و… است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اختلاف افکنی در بین اقشار مختلف، نقشه دشمن است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند که انتقاد سازنده ای که اعتمادساز نباشد، بی اعتمادی و ناامیدی را ترویج و تبلیغ کند، به دوراز راه و روشی است که امامین انقلاب اسلامی آن را ترسیم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی خدمات دولت را کم رنگ می کند/درانتخابات مجلس قانون رعایت شود

گرانی خدمات دولت را کم رنگ می کند/درانتخابات مجلس قانون رعایت شود