مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-24سياسي

دندانپزشکان جوان توان خرید مطب را ندارند/ 1.5 میلیارد هزینه تجهیز


عضو هیأت مدیره انجمن جراحان دهان، فک و صورت، نسبت به خروج دندانپزشکان جوان از کشور هشدار داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد علی آسایش، در آستانه برگزاری بیست و چهارمین دوره انتخابات جامعه دندانپزشکی ایران، گفت: اعضای جوان جامعه دندانپزشکی و پزشکی از مشکلاتی رنج می برند که الزاماً موضوعات و دغدغه های زمان اعضای پیشکسوت نبوده است.

بنابراین بدنه انجمن ها باید به گونه ای باشد که فرد جوان بتواند خلاقیت های خود را بروز دهد و در مقابل، انجمن ها باید از اعضای پیشکسوت نیز برای بهره مندی از آموخته ها و تجربه های آنها بهره مند شوند.

این متخصص جراحی دهان، فک و صورت، با بیان اینکه اعضای جوان نقش بسیار سازمان یافته و پررنگی را می توانند در انجمن ها ایفا کنند، اظهار داشت: همانطور که اتفاقات بزرگ گذشته توسط جوانان آن زمان انجام شد که امروز پیشکسوتان جامعه ما هستند بنابراین زمان آن رسیده که دانش و رویکرد جدید را پیشرو داشته باشیم چرا که جوان امروز، پیشکسوت فردا است؛ برای همین نیز باید از روحیه جوانی و از تمامی پتانسیل موجود در تمامی سطوح مختلف جامعه دندانپزشکی استفاده کنیم.

به گفته عضو هیأت مدیره انجمن جراحان دهان، فک و صورت؛ ما باید در مسیر رسیدن به هدفی که برای همه قابل ستایش باشد و بتواند به ایجاد و حفظ جایگاه اقتصادی و اجتماعی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندانپزشکان جوان توان خرید مطب را ندارند/ 1.5 میلیارد هزینه تجهیز

دندانپزشکان جوان توان خرید مطب را ندارند/ 1.5 میلیارد هزینه تجهیز