مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:112023-07-25اقتصادي

نیروگاه بندرعباس با حداکثر توان در مدار تولید قرار گرفت


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از وارد مدار شدن واحد شماره 4 بخار، پس از اتمام تعمیرات اضطراری و تولید حداکثری این نیروگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش محمودی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: واحد شماره چهار بخار، که به علت تعویض لوله های ریهیت سرد و واتروال، رفع نشتی از هیترهای فشارقوی و سرویس کندانسور، از مدار خارج شده بود، با تلاش جهادی و خستگی ناپذیر کارکنان اداره کارگاههای عمومی تعمیرات مکانیک، پس از 7 شبانه روز کار فشرده، سنگین و طاقت فرسا در دمای 70 درجه و رطوبت 80 درصد در محیط کوره، مجدداً به مدار تولید بازگشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان خاطرنشان کرد: این تعمیرات اضطراری، به واسطه نشتی های شدید و عملیات تعویض لوله های ریهیت سرد و واتروال، در طبقه هشتم بویلر و در ارتفاع 40 متری از سطح زمین، به دلیل نیاز شبکه و رفاه حال مشترکان برق در تابستان، در 2 شیفت کاری و به صورت شبانه روزی ظرف مدت 7 روز انجام شد.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی واحدهای نیروگاه بندرعباس با تمام توان و حداکثر ظرفیت در مدار تولید بوده و روزانه بطور متوسط 24 هزار و 700 مگاوات ساعت انرژی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه بندرعباس با حداکثر توان در مدار تولید قرار گرفت

نیروگاه بندرعباس با حداکثر توان در مدار تولید قرار گرفت