مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-25سياسي

انتقاد رییس کمیته گردشگری شورای شهر از طرح پیشنهاد «افزایش حریم تهران»


رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت:برخی پیشنهاد عجیبی می دهند که حریم تهران افزایش پیدا کند و ما می دانیم به دنبال افزایش حریم چه میزان فساد و مشکلات ایجاد خواهد شد.

- انتقاد رییس کمیته گردشگری شورای شهر از طرح پیشنهاد افزایش حریم تهران رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت:برخی پیشنهاد عجیبی می دهند که حریم تهران افزایش پیدا کند و ما می دانیم به دنبال افزایش حریم چه میزان فساد و مشکلات ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احمد علوی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احکام برنامه هفتم توسعه شهری با محوریت مدیریت شهری گفت: کارشناسان مدیریت شهری امروز در مجلس فعال هستند؛ اما این نافی وظیفه شهرداری تهران به عنوان پایتخت که گرفتاری های زیادی دارد، نیست و باید احکام مدیریت شهری به برنامه توسعه بازگردد.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها تلاش می کنند برخی احکام را در برنامه توسعه بگنجانند افزود: برخی پیشنهاد عجیبی می دهند که حریم تهران افزایش پیدا کند.

در حالیکه ما می دانیم به دنبال افزایش حریم چه میزان فساد و مشکلات ایجاد خواهد شد.

در ادامه این جلسه و پس از تذکر علوی؛ مهدی چمران، ریاست شورای شهر تهران با بیان اینکه کابل های فشار قوی در شهرری از قبل وجود داشته و پس از آن واحدهای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کمیته گردشگری شورای شهر از طرح پیشنهاد «افزایش حریم تهران»

انتقاد رییس کمیته گردشگری شورای شهر از طرح پیشنهاد «افزایش حریم تهران»