مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:402023-07-31سياسي

پلیس: با هنجارشکنان برخورد می کنیم


برای مجموعه انتظامی هنجارشکنی فرقی ندارد که مربوط به حجاب و عفاف یا سرقت و ناهنجاری های دیگری باشد، همانطور که در چارچوب قانون با اشرار و قاچاقچیان برخورد می کند با هنجارشکنان عفاف و حجاب هم برخورد می کند.

- جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای مجموعه انتظامی هنجارشکنی فرقی ندارد که مربوط به حجاب و عفاف یا سرقت و ناهنجاری های دیگری باشد، همانطور که در چارچوب قانون با اشرار و قاچاقچیان برخورد می کند با هنجارشکنان عفاف و حجاب هم برخورد می کند و به عبارتی نادیده گرفتن قانون خط قرمز ماست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار قاسم رضایی، امروز در حاشیه سفر به گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان گیلان به دلیل جاذبه های طبیعی و موهبت های الهی و مردم مهمان دوستی که دارد همواره مورد استقبال گردشگران و مسافران است.

  وی با اشاره به روحیه انقلابی مردم گیلان با وجود هشت هزار شهید، افزود: مجموعه در حوزه های کاری دغدغه مردم بر اساس قانون ملاک کار ماست که ترافیک، سرقت، برخورد با جرائم و.

از جمله این دغدغه هاست؛ ما هم به مطالبات مردم احترام می گذاریم و برابر قانون مکلف به اجرا هستیم.

  سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی گیلان از استان های موفق در حوزه های مختلف بوده ولی کافی نیست در خصوص اهداف سفر به این استان گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: با هنجارشکنان برخورد می کنیم

پلیس: با هنجارشکنان برخورد می کنیم