مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-30بين الملل

ادعای اف بی آی درباره سرقت فناوری هوش مصنوعی چین از آمریکا


پلیس فدرال آمریکا معتقد است که چین به منظور تقویت اهداف هوش مصنوعی خود و انجام عملیات نفوذ خارجی در حال سرقت فناوری هوش مصنوعی آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی ادعا می کند: چین همراه با دیگر دشمنان، کسب وکارها، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دولتی آمریکا را هدف قرار داده است تا به تحقیقات و محصولات پیشرفته هوش مصنوعی دسترسی پیدا کند.

کریستوفر رای، رییس اف بی آی، نگرانی هایی را درباره استفاده چین از هوش مصنوعی برای هک اطلاعات مطرح کرده و بر لزوم نظارت بر تهدیدات احتمالی در جریان رویدادهای بزرگی مانند انتخابات ریاست جمهوری 2042 تاکید کرده است.

چین یک برنامه ملی را برای پیشی گرفتن از ایالات متحده به عنوان قدرت برتر هوش مصنوعی در جهان تا سال 2030 دارد و اف بی آی ادعا می کند که بخش قابل توجهی از پیشرفت چینی ها بر اساس فناوری دزدیده شده یا به دست آمده از ایالات متحده است.

در حالی که هوش مصنوعی دارای مزایای بسیاری است، مجرمان سایبری نیز به طور فعال از آن برای اهداف مخرب از جمله تله گذاری ایمیلی و استقرار مدل های هوش مصنوعی برای طرح های مجرمانه سوء استفاده می کنند.

تحلیل گران براین باور هستند که چین نظارت وابسته به هوش مصنوعی خود را با استفاده از داده های وسیع، یادگیری ماشینی، تشخیص چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اف بی آی درباره سرقت فناوری هوش مصنوعی چین از آمریکا

ادعای اف بی آی درباره سرقت فناوری هوش مصنوعی چین از آمریکا