مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-07پزشكي

دولت به حرفه سخت خبرنگاری توجه کند/ تاب آوری خودمان را بالا ببریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، آیین گرامیداشت راویان سلامت «طنین خدمت» را با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، - آیین گرامیداشت راویان سلامت طنین خدمت ، روز دوشنبه 16 مرداد 1402 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، آیین گرامیداشت راویان سلامت طنین خدمت را با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت و علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در تالار فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این مراسم، با اشاره به جایگاه خبر و اطلاع رسانی به ویژه در حوزه سلامت، گفت: جمعیت رسانه ای و کالبد خبرنگاری کشور، در قله خودکفایی قرار دارد.

وی افزود: اهالی رسانه از توانایی و توانمندی بالایی برخوردار است و خبرنگاران حوزه سلامت در این بین، به خوبی خودنمایی کرده اند.

زالی با خطاب قرار دادن سخنگوی دولت، تاکید کرد: از دولت می خواهیم به چالش های عرصه خبر و خبرنگاری توجه کنند، زیرا حرفه خبرنگاری یک شغل سخت است و می طلبد از تمامی مزایای مشاغل سخت و پرخطر برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به حرفه سخت خبرنگاری توجه کند/ تاب آوری خودمان را بالا ببریم

دولت به حرفه سخت خبرنگاری توجه کند/ تاب آوری خودمان را بالا ببریم