مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-21بين الملل

افزایش همکاری سئول و توکیو با آمریکا علیه کره شمالی


رییس جمهور کره جنوبی با بیان اینکه ساختار همکاری با ژاپن و آمریکا علیه کره شمالی محکم تر خواهد شد، گفت که در صورت افزایش تهدیدات پیونگ یانگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از نشست سران آمریکا، کره جنوبی و ژاپن و همچنین آزمایش موشکی مجدد کره شمالی، سئول از تقویت همکاری ها با واشنگتن و توکیو علیه پیونگ یانگ خبر داد.

یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی امروز (دوشنبه) گفت که در صورت افزایش تهدیدات کره شمالی، همکاری سه جانبه با آمریکا و ژاپن قوی تر خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، یون طی سخنرانی در جلسه کابینه کره جنوبی، پس از بازگشت از نشست با سران آمریکا و ژاپن، این اجلاس را فصل جدیدی در روابط سه کشور خواند که در آن بر تعمیق همکاری های نظامی و اقتصادی تاکید شد.

وی در این باره اظهار داشت: ساختار همکاری سه جانبه میان کره جنوبی، آمریکا و ژاپن، همزمان با افزایش اقدامات تحریک آمیز و تهدیدهای کره شمالی محکم تر خواهد شد .

رییس جمهور کره جنوبی مدعی شد که همکاری نظامی سه جانبه با واشنگتن و توکیو، به چهارچوبی قوی برای ترویج صلح منطقه ای همراه با معاهده نظامی بین آمریکا، انگلیس و استرالیا، و همچنین گروه چهارجانبه ایالات متحده، ژاپن، هند و استرالیا تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری سئول و توکیو با آمریکا علیه کره شمالی

افزایش همکاری سئول و توکیو با آمریکا علیه کره شمالی