مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-10اقتصادي

احداث 2 پایگاه اطفاء حریق در شهرستان های جیرفت و قلعه گنج


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از احداث دو پایگاه اطفاء حریق در بخش ساردوییه جیرفت و چاه دادخدا قلعه گنج خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از احداث دو پایگاه اطفاء حریق در بخش ساردوییه جیرفت و چاه دادخدا قلعه گنج خبر داد.

قاسم رحیمی نیا امروز 19 مردادماه در حاشیه بازدید از مراتع شهرستان قلعه گنج، احداث دو پایگاه اطفاء حریق را از محل اعتبارات ملی نقطه عطفی در جلوگیری از تخریب منابع طبیعی دانست و افزود: کاهش خسارت ناشی از حریق مستلزم توسعه زیرساخت و تجهیزات از جمله پایگاه های اطفا است که میزان حریق در سطح جنگل ها و عرصه های طبیعی را کاهش می دهد و بخش عمده ای از عرصه های منابع طبیعی در این مناطق از تخریب و آتش سوزی که نتیجه آن نابودی مراتع است، حفظ خواهد شد.

وی با اشاره به مشخص شدن موقعیت مکانی احداث پایگاه های اطفاء حریق ساردوییه و چاه دادخدا افزود: این پروژه ها از محل اعتبارات ملی احداث شده و امیدواریم با حمایت مسئولان منطقه این پایگاه ها تا سال آینده تکمیل، تجهیز و به بهره برداری برسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان وسعت مراتع در بخش ساردوییه و چاه دادخدا را قابل توجه دانست و اظهار کرد: با فعال شدن این پایگاه ها، تأمین تجهیزات و امکانات ضروری است تا در زمان بروز آتش سوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2 پایگاه اطفاء حریق در شهرستان های جیرفت و قلعه گنج

احداث 2 پایگاه اطفاء حریق در شهرستان های جیرفت و قلعه گنج