مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-05سياسي

سردار شریف: سپاه تا اطفای کامل آتش در جنگل های مریوان در منطقه حضور دارند


سخنگوی سپاه با اشاره به موفقیت عملیات اطفای آتش جنگل های مریوان در عصر امروز (شنبه) گفت: بالگردها و نیروهای سپاه و بسیج تا تثبیت وضعیت و اطمینان از اطفای قطعی آتش در منطقه حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی مهار و اطفای آتش سوزی جنگل های مریوان که عصر امروز (شنبه) با تلاش سازمان ها و مشارکت نیروهای بسیجی و مردمی انجام پذیرفت، سردار پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: بحمدالله با تلاش مجاهدانه و شجاعانه جنگل بانان، آتش نشانان، پاسداران و نیروهای هلال احمر، بسیج و مردم منطقه و راهبری مقامات و مسئولین استانی و محلی ، آتش سوزی گسترده در جنگل های مریوان مهار و عصر امروز شنبه عملیات اطفاء آتش با موفقیت به اتمام رسید.

وی افزود: نیروهای بسیجی و پاسداران از همان ساعات اولیه بروز حادثه به منطقه اعزام و طی روزهای اخیر در کنار سایر نیروها به انجام عملیات مهار آتش مشغول شدند.

وی افزود : به علت گسترش آتش و دشواری های عملیات اطفاء زمینی، تعداد 2 فروند بالگرد نیروهای زمینی و هوافضای سپاه به منطقه اعزام شدند و به پشتیبانی عملیات از آسمان و تسریع فرایند مهار و اطفاء آتش در جنگل پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریف: سپاه تا اطفای کامل آتش در جنگل های مریوان در منطقه حضور دارند

سردار شریف: سپاه تا اطفای کامل آتش در جنگل های مریوان در منطقه حضور دارند