مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-13پزشكي

بودجه افزایش ظرفیت پزشکی هنوز به وزارت بهداشت پرداخت نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد در این خصوص گفت: افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی با مشارکت سایر سازمان ها امکان پذیر است، - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در رشته پزشکی مستلزم تامین اعتبار لازم است که تاکنون از سوی سازمان های مرجع، بودجه ای در این راستا به وزارت بهداشت پرداخت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد در این خصوص گفت: افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی با مشارکت سایر سازمان ها امکان پذیر است، طرف تعهدات غیر از وزارت بهداشت، سازمان برنامه بودجه و سازمان امور استخدامی هستند که باید به وزارت بهداشت کمک کند، ولی تاکنون برای تکمیل زیرساخت های این افزایش ظرفیت اعتباری به وزارت بهداشت پرداخت نشده است.

افزایش ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی مطابق رعایت استاندارد و تامین زیر ساخت های آموزشی:ابوالفضل باقری فرد با بیان این مطلب که طی آمار سال 2018 سرانه پزشک برای هر 10 هزار نفر در ایران، حدود 15 پزشک است، افزود: سرانه پزشک، شاخص ارتقای نظام سلامت نیست بلکه یکی از راهبرد های ارتقاء به شمار می رود.

سرانه پزشکی ایران با آمار های جدید بزودی توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام خواهد شد که از 15 به 19 ارتقا یافته و روند افزایشی بیشتر طی سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه افزایش ظرفیت پزشکی هنوز به وزارت بهداشت پرداخت نشده است

بودجه افزایش ظرفیت پزشکی هنوز به وزارت بهداشت پرداخت نشده است