مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-09سياسي

انجام4810 مورد بازرسی فنی استاندارد از تولیدی های خراسان جنوبی


بیرجند_ مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: طی هفت ماه گذشته از مجموع 463 واحد تولیدی تحت پوشش چهار هزار و 810 مورد بازرسی فنی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دستورانی صبح چهارشنبه در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: در هفت ماه گذشته تحولات زیادی در بخش استاندارد شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم سیاست های در بحث استاندارد متفاوت از گذشته صورت گرفت، تصریح کرد در 20 سال گذشته شورای عالی استاندارد با ریاست رییس جمهور برگزار نشده بود ولی در دولت سیزدهم در سه جلسه این شورا با ریاست رییس جمهور برگزار شد که نشان از اهمیت موضوع استاندارد دارد.

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی ادامه داد همچنین در طی 13 سال گذشته در استان شورای استاندارد برگزار نشده بود و الان از ابتدای استان شدن دو دوره این شورا برگزار شده است.

دستورانی با اشاره به اینکه کار سازمان استاندارد مردمی بوده و برای خدمت رسانی به مردم است اضافه کرد: قانون اختیارات فراوانی را به اداره استاندارد داده است.

وی با بیان اینکه اداره کل استاندارد اجرای قانون را مطالبه می کند و فراتر از آن نخواهد رفت، یادآور شد: خواستار آن هستی تا اجرای قانون با شیب ملایمی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام4810 مورد بازرسی فنی استاندارد از تولیدی های خراسان جنوبی

انجام4810 مورد بازرسی فنی استاندارد از تولیدی های خراسان جنوبی