مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-07سياسي

همایش قیام به خونخواهی امام حسین (ع) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


همزمان با 25 شهر کشور همایش قیام به خونخواهی امام حسین (ع) 25محرم در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

- همایش قیام به خونخواهی امام حسین (ع) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود ایسنا/سیستان و بلوچستان همزمان با 25 شهر کشور همایش قیام به خونخواهی امام حسین (ع) 25محرم در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب دبیر این همایش شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل مرکز سیستان وبلوچستان با بیان این مطب گفت: درخصوص موضوع تاریخی نخستین قیام به خونخواهی امام حسین (ع) توسط مردم سیستان، محمدحسین رجبی دوانی ،تاریخ دان کشورمان، براساس پژوهشها و تحقیقاتی که در تاریخ سیستان انجام دادن، منابعی را ذکر و ردپایی از این حادثه را در تاریخ عنوان می کنند.

وی افزود: قرار است همایش قیام به خونخواهی امام حسین (ع) امسال ،25محرم در 25 نقطه کشور از جمله تهران ،شمال، خراسان شمالی، شاهرود، نیشابور، سرخس برگزار شود.

در ادامه جلسه علیرضا کیخا مدیرکل مرکز سیستان و بلوچستان با تاکید برهماهنگی مناسب معاونت های مختلف صداوسیما برای پوشش مناسب این همایش گفت: قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین (ع) بعد از شهادت اباعبدالله الحسین (ع)در سیستان اتفاق افتاده وتاریخ به صورت کلی این قیام را گزارش کرده است وی افزود: این همایش تمام ایرانیان را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش قیام به خونخواهی امام حسین (ع) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

همایش قیام به خونخواهی امام حسین (ع) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود