مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-10سياسي

2 مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه های کرخه و مارون انجام می شود


قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب های هورالعظیم و شادگان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: در این جلسه بخشنامه ها و دستورالعمل های جدید مدیریت بحران مورد بررسی قرار گرفت و وظایف و مسئولیت های ستاد بحران مرور شد.

وی با بیان اینکه از اداره کل مدیریت بحران استانداری خواسته شده تا مرکزی فعال و مدرن برای کنترل و پیش بینی بحران تجهیز و آماده کند، اضافه کرد: همچنین قرار شد از هم اکنون سازه های رودخانه ها اگر دچار مشکل است، اقدامات ترمیمی در مورد آنها انجام شود و برخی از انهار که نیاز به لایروبی دارند از هم اکنون انجام شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در سال جاری آبی فقط در حوضه کرخه که کمبود آب داشتیم که با همراهی مردم و کشاورزان مدیریت شد و امیدواریم مدت باقیمانده به خوبی سپری شود.

وی گفت: آنچه از دست ما برای کشت تابستانه بر می آمد، انجام دادیم و همچنین قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب های هورالعظیم و شادگان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه های کرخه و مارون انجام می شود

2 مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه های کرخه و مارون انجام می شود