مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 01:352023-08-10سياسي

سهم 650 میلیارد تومانی کمیته امداد اردبیل از تبصره ماده 18


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال سهم کمیته امداد از تسهیلات اشتغالزای تبصره 18 بالغ بر 650 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، علیرضا حسین نژاد در دیدار با فرماندار انگوت اظهار کرد: با سفر دوره ای به شهرستان ها که به اتفاق شورای معاونین انجام می شود سعی مان بر این است تا از نزدیک با طرح ها و برنامه های اجرایی کمیته امداد در شهرستان ها و روند خدمت رسانی به محرومان اطلاعات بیشتری به دست آوردیم.

وی محرومیت استان را ناشی از عقب ماندگی های تاریخی دانست و افزود: این محرومیت ها به شدت ما را رنج می دهد و تلاش بر این است تا با ریشه یابی دقیق در رفع آن تلاشی جدی انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: 89 هزار نفر در قالب 43 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که به رغم نیازمندی آن ها سعی بر حفظ و صیانت از عزت نفس این خانواده هاست.

حسین نژاد تصریح کرد: 11 درصد خانوارها و 7.

2 درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند و از بین شهرستان ها، انگوت یکی از محروم ترین مناطق است که نیاز جدی به توجه مسؤولان دارد.

وی گفت: در حوزه اشتغال در سطح ملی 500 هزار شغل و در استان اردبیل نیز با پرداخت 650 میلیارد تومان تسهیلات ایجاد فرصت های اشتغال جدید مددجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 650 میلیارد تومانی کمیته امداد اردبیل از تبصره ماده 18

سهم 650 میلیارد تومانی کمیته امداد اردبیل از تبصره ماده 18