مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-23سياسي

ثبت نام مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا پایان تیر ادامه دارد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از ثبت نام 215 نفر در مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت: ثبت نام این رقابت ها تا پایان تیر ادامه دارد.

- بجنورد- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از ثبت نام 215 نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: ثبت نام این رقابت ها تا پایان تیر ادامه دارد.

حبیب الله پاکدامن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 215 فعال قرآنی از این استان برای رقابت در رشته های مختلف مسابقات قرآنی مدهامتان، ثبت نام کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی ادامه داد: این مسابقات ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که می بایست برای ثبت نام و اعلام آمادگی، به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

وی افزود: آزمون در رشته های مفاهیم قرآن کریم، حفظ جز 30 و معارف اهل بیت ویژه افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند، هم اکنون به صورت مجازی در حال برگزاری است.

پاکدامن بیان کرد: افراد ثبت نام کننده می توانند در سه رده سنی کودکان زیر 7 سال، نوجوانان رده سنی 7 تا 16 سال و جوانان نیز برای فعالان قرآنی 17 تا 30 سال با هم رقابت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا پایان تیر ادامه دارد

ثبت نام مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا پایان تیر ادامه دارد