مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-10اقتصادي

«مسعود ایرانی» سرپرست سازمان صمت اردبیل معرفی شد


آیین معارفه و تکریم مدیران سازمان صمت استان اردبیل برگزار و «مسعود ایرانی» به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل معرفی شد.

- اردبیل- آیین معارفه و تکریم مدیران سازمان صمت استان اردبیل برگزار و مسعود ایرانی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که شامگاه پنجشنبه در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، از زحمات 4.

5 ساله رامین صادقی قدردانی و مسعود ایرانی به عنوان سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل معرفی شد.

در این مراسم رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 واحد صنعتی در استان اردبیل فعالیت می کنند که بیش از 92 درصد این واحدها فعال و در چرخه تولید قرار گرفتند.

رامین صادقی تصریح کرد: در 4.

5 سال اخیر تلاش کردیم تا در تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق بخشی به امر تولید و رشد متوازن و پایدار بخش صنعت گام های مؤثری را برداریم به طوری که 12 طرح صنعتی با اشتغال 15 هزار نفر در استان اردبیل در مرحله افتتاح قرار گرفته و یا در 2 سال پیش رو آماده بهره برداری خواهد شد.

رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل سهم استان را در حوزه اشتغال صنعتی 28 درصد اعلام کرد و گفت: در این مدت بیش از 900 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسعود ایرانی» سرپرست سازمان صمت اردبیل معرفی شد

«مسعود ایرانی» سرپرست سازمان صمت اردبیل معرفی شد