مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-22اقتصادي

اهتمام دولت برای تکمیل سدهای میمه، سیکان، چناره و گدارخوش در ایلام


در بحث خدمات رسانی و اجرای پروژه های عمرانی مشکل تامین اعتبار مورد نیاز پروژه ها با تمهیدات دولت سیزدهم و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته کم تر شده است.

- ایسنا/ایلام مدیر عامل آب منطقه ای ایلام گفت: در بحث خدمات رسانی و اجرای پروژه های عمرانی مشکل تامین اعتبار مورد نیاز پروژه ها با تمهیدات دولت سیزدهم و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته کم تر شده است.

دکتر صادق علیمرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: احداث سد مخزنی میمه در شهرستان دهلران، سد سیکان در شهرستان دره شهر با اهداف تامین آب شرب و صنعت شهرستان های دره شهر، بدره و آبدانان و تنظیم حقابه اراضی پایین دست و سد چناره در شهرستان چرداول با هدف تامین آب دراز مدت شهرستان های ایلام و چرداول و تامین حق آبه های پایین دست در دست اجرا است.

وی گفت: احداث سد گدارخوش به منظور تامین آب کشاورزی و صنعت منطقه در شهرستان مهران و اجرای طرح آبرسانی به ایوان از مهمترین پروژه های استان ایلام است که با شروع به کار دولت سیزدهم و با حمایت های ویژه وزیر نیرو و با تخصیص اعتبارات مناسب در دست اجرا است.

مدیر عامل آب منطقه ای ایلام در خصوص مشکلات اصلی این پروژه ها تصریح کرد: در بحث خدمات رسانی و اجرای پروژه های عمرانی اصلی ترین مشکل، تامین اعتبار مورد نیاز پروژه ها است که خوشبختانه با تمهیدات دولت سیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت برای تکمیل سدهای میمه، سیکان، چناره و گدارخوش در ایلام

اهتمام دولت برای تکمیل سدهای میمه، سیکان، چناره و گدارخوش در ایلام