مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-06سياسي

امربه معروف و نهی از منکر به فرهنگ عمومی تبدیل شود


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امربه معروف و نهی از منکر به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا عصر امروز در مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رومشکان، اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است.

وی با اشاره به وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ترویج این دو فریضه واجب، افزود: همکاری دستگاه های حاکمیتی و نهادهای مردمی در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان به فعالیت ستاد امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: با همکاری هم باید تلاش شود معروفات را در جامعه گسترش و منکرات را کاهش داد.

وی یکی از وظایف دبیر ستاد شهرستان ها را ایجاد هماهنگی بین دستگاه های حاکمیتی در جهت بلاغ و اجرای برنامه های ستاد عنوان کرد.

مهدوی نیا تصریح کرد: برای ترویج امربه معروف و نهی از منکر باید فرهنگ عدم بی تفاوتی در جامعه نهادینه شود و امربه معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

گفتنی است، با حضور امام جمعه ورییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رومشکان ،دبیر ستاد امر به معروف استان و اعضاء ستادامر به معروف و نهی از منکر شهرستان رومشکان، جناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف و نهی از منکر به فرهنگ عمومی تبدیل شود

امربه معروف و نهی از منکر به فرهنگ عمومی تبدیل شود